top of page
Søk
  • Line Goplen Höfde

Kultur, krise og jobben som forsvant – hvordan drive Norges største hotell gjennom pandemien.

Oppdatert: 17. jun. 2020

Hotellbransjen er hardt rammet av korona-pandemien. Nærmest over natten forsvant kundene og med dem svært mange ansatte. Blant dem som har fått kjenne endringene på kroppen og som har stått midt i en langvarig krisehåndtering er Eliin Kittelsen. Eliin er "nestsjefen" på Norges største hotell, Clarion the Hub. Med 350 ansatte er det en stor virksomhet der alle har sine roller og til sammen utgjør et velsmurt hotell og konferansemaskineri. Så kom krisen, og de aller flest måtte permitteres. På et tidspunkt var bemanningen på The Hub 17 personer. Da må alle ta et tak og fleksibilitet blir viktigere enn noensinne. Hvordan er det å være leder i en slik perioden? Hvordan ta vare på folkene når ingenting er som normalt? Mot er en sentral verdi i Choice. Vi lurte på hvordan man våger i en krise og hvordan man holder motet oppe - hos seg selv og sine ansatte.

Bli med på innsiden av the Hub og hør Eliin fortelle om hvordan det er å stå i krisen som ennå ikke er over.

I passende avstand med Eliin på the Hub

Her kan du høre episoden:


29 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page